puh. 0400 560895 | pekka.jyrinki(at)pekanliikennekoulu.fi | Rautatienkatu 7, 86300 Oulainen

Kurssit

Tervetuloa opiskelemaaan. Seuraavat ajoneuvokohtaiset aloitusajankohdat: ( kuljettajaopetus.fi/pekanliikennekoulu).

Pakolliset teoriatunnit koskevat ainoastaan ensimmäistä ajokorttia ajavia henkilöitä.

Teoriatunnit meidän kautta verkossa, ilmoittaudu ja saat meiltä käyttäjätunnuksen

Kurssit

-henkilöautolle,-moottoripyörälle

-mopolle,-traktorille

Riskienhallinta koulutus

Seuraavat ajoneuvokohtaiset aloitusajankohdat: (    kuljettajaopetus.fi/pekanliikennekoulu).

• Järjestämme tilauksesta taloudellisenajon kursseja niin yrityksille kuin yksityisille.
  • Teemme myös räätälöityä kertausopetusta esim. risteysajoon tai peruutusharjoitteluun, tiedustele »

Pekan Liikennekoulun seuraavat kurssit

Pekan Liikennekoulu - Ilmoittaudu kurssille